Dirrty 翻譯是"下流"的意思

但是她的tempo有吸引到我 =ˇ= 但是MV實在太挑逗了

我很喜歡這種歌的tempo 但是每一部MV都是快全裸了

=ˇ=

不過我發現我聽的歌性質跟貝貝不太依樣 阿哈哈



Oh, I'm overdue Give me some room I'm coming through
喔!!我來晚了!!給我閃一邊去

Paid my dues In the mood Me and the girls gonna shake the room
買好單 情緒HIGH 女孩們和我一起震撼全場吧

DJ's spinning (show your hands)
台上的DJ大顯身手吧

Let's get dirrty (that's my jam)
讓我們弄髒全身 那是我最快樂的事

I need that, uh, to get me off
我正需要放鬆一切

Sweat until my clothes come off
直到汗水溼透我的衣服

It's explosive, speakers are pumping
擴音器驚爆著音樂聲

Still jumping, six in the morning
清晨六點依然活力四射

Table dancing, glasses are mashing
桌子飛舞 玻璃四碎

No question, time for some action
天塌下來也沒人在意

Temperature's up (can you feel it)
熱力高漲(你感覺到了嗎?)

About to erupt
就要爆發

Gonna get my girls
女孩們

Get your boys
男孩們

Gonna make some noise
一起大聲喧嘩吧!!

Wanna get rowdy
讓我來點粗野

Gonna get a little unruly
讓我來點任性

Get it fired up in a hurry
讓我點燃我的熱情

Wanna get dirrty
時候到了!!讓我弄髒全身吧!!

It's about time that I came to start the party
讓我參加這場派對

Sweat dripping over my body
讓我汗水溼透全身

Dancing gettin' just a little naughty
讓我跳吧!!使壞的跳!!

Wanna get dirrty
想要弄髒全身

It's about time for my arrival
就看我上場!!

Ah, heat is up
嘿!!熱起來

So ladies, fellas
小姐 先生

Drop your cups
別喝了

Body's hot
來擠在一起

Front to back
前胸貼後背

Now move your ass
搖搖臀部

I like that
我喜歡

Tight hip huggers, low for sure
秀出肌肉 盡情搖擺

Shake a little somethin' on the floor
看我們搖出熱力來

I need that, uh, to get me off
我正需要放鬆一切

Sweat until my clothes come off
直到汗水溼透我的衣服

Let's get open, cause a commotion
放開心懷 來點騷動

We're still going, eight in the morning
直到清晨八點也不停息

There's no stopping, we keep it popping
絕不停止 繼續狂歡

Hot rocking, everyone's talking
用力搖吧!!每個人都在叫!!

Give all you've got (give it to me)
釋放你的熱力

Just hit the spot
成為目光焦點

Gonna get my girls
女孩們

Get your boys
男孩們

Gonna make some noise
一起大聲喧嘩吧!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    jaren3030 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()