其實一開始是被一首歌吸引到 但是我看到歌名還真是被嚇到

原來大家都這麼開放阿 如果她的歌詞不要寫成這樣會更好

但是仔細看她的歌詞 我想每個人觀感都不同吧

好在我已經成年了@@

這首歌詞讓我想到蔡依林的花蝴蝶

雖然開放度差很多 但是.......都打著自我的感覺

這影片不適合兒童觀賞 不過我想兒童應該也沒來看我的網誌吧

 

If you see me walking down the street
若你看到我走在街頭
Or in the pages of your magazine
或出現在雜誌上
Looking just a little differently
看起來不太一樣
Showing off a softer side of me
賣弄著嬌情的一面
They say I'm lookin' like a lady
有人說我像個淑女
They say that love is gonna change me
有人說是愛情改變我的
But don't be fooled by everything you see
但別被你看到的所騙了
I gotta let the naughty in me free, yeah
我還是那個狂野的女孩,yeah


There's a woman inside all of us
我們心中都有種女人
Who never quite seems to get enough
似乎永遠都不會滿足的
Tryin' to play by the rules is rough
強勢的掌控一切
Coz sooner or later something's gonna erupt coz
因為有些事情很快就要爆發了 因為


I still got the nasty in me
我還是那個淫蕩的我
Still got that dirrty degree (still dirrty)
依舊有著那股放蕩的氣質(依然下流)
And if you want some more sexy
如果你想要更火熱
Still got that freak in me
那就讓我瘋狂吧!
I still got the nasty in me
我還是那個淫亂的我
Still got that dirrty degree
依然有著狂野的感覺
And if you want some more sexy
如果你想要更火辣
Still got that freak in me
就讓我high吧!


No matter what you're thinking of me, still dirrty
不管你怎麼想我,我依舊下流
And if your still rollin with me, still dirrty
如果你還是跟隨著我,我依舊放蕩
No matter what you're thinking of me, still dirrty
不管你認為我怎樣,我依舊下流
Still got that freak in me
依舊讓我瘋狂


Why is a woman's sexuality always under so much scrutiny
為什麼女人的行為總是要被放大看?
Why can't she do exactly as she please
為什麼她就不能做自己?
Without being called a million things
而不被冠上各種代稱?


You say "you're not the girl I used to know" (used to know)
你們說"你不是那個我所認識的女孩了"
Coz I don't always wear revealing clothes
我又不是都穿著暴露
But don't be fooled, the moment I get home
但別傻了,當我在家
I'm letting loose but in a private show
我放的很開但你們看不到而已


There's some women out there who talk and stare
有些女人的談吐眼神
Who never seem to let down their hair
似乎從未把頭髮放下來過
Like to pass judgement but they're just scared
好像被大眾認可 但她們只是害怕而已
And don't know what they're missing
她們不知道她們錯過了什麼
So they better beware
所以她們要注意點了

I still got the nasty in me
我依舊是那個淫亂的我
Still got that dirrty degree (ooh yeah)
依舊有著狂野的感覺
And if you want some more sexy
若你想要更火辣
Still got that freak in me (oh yeah)
就讓我發騷吧

No matter what you're thinking of me, still dirrty
不論你怎麼想,我依舊下流
And if your still rolling me, still dirrty
若你還喜歡我,我依舊不變
No matter what you're thinking of me, still dirrty
不管你認不認同我,我依舊下流
Still got that freak in me
依舊讓我high吧

Don't tell me to behave
別叫我做個乖乖女
Coz I'll never play that game
因為我不會陪你們玩的
Don't tell me what to do
別叫我該怎麼作
Coz I'll never be uptight like you
因為我從不會跟你一樣不安的
Don't look at me that way
別那樣看我

Coz I ain't never gonna change
因為我不會改變的
And if you're talking bout my life
若你在批評我
You're only wasting your own time
你只是在浪費你的時間而已

If I wanna wear lingerie outside of my clothes
如果我想要內衣外穿
If I wanna be erotic in my own videos
若我想要在我的MV裡頭當個妓女
If I wanna be provocative, well that ain't a sin
如果我想要來點刺激的,那我也沒錯
Maybe you're not comfortable in your own skin
也許你只是對你自己的身體感到不舒服而已

arrow
arrow
    全站熱搜

    jaren3030 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()